Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
kocham ......kocham....kocham....

kocham ......kocham....kocham....

Czesc...taka sobie nocia....:)

 

Nom to tak: mam na imie ola:) mam 15 latek....<3 lutego skoncze 16...xD...>

nie ebde sie rozpisywac bo to nie o mnie ma byc ten blogasek...:)

tylko o moim cudownym chłopaku

ktorego  baldzio ale to baldizo kocham

i jest dla mnie wszystkim

teraz juz mam wszystko...bo mam Ciebie Grzesiu

wczesniej moje zycie nie miało...nie spotkałam tak cudownego chłopaka jak Ty nigdy.....

gdy zaczołes pisac do mnie to ja juz wiedziałam ze tylko Ty na zawsze a jeszcz ejak sie spotkalismy i Cie zobaczyłam to wiedziałam ze Cie Kocham

ale nigdy nie myslałam ze taki chłopak jak ty zwróci na mnie uwage...

a jednak jestesmy razemi bardzio cie kocham Grzesiu

Jestes całym moim serduszkeimnie ma nic waznijeszego od Ciebie

nikomu cie nie oddamnazawsze tylko Ty

JA TY I NASZA MIŁOSĆ

i tak juz na zawsze

czy ty jestes tu czy ty jestes tam zawsze cie kocham i w sercu mam

Nie mige o Tobie Kochanie przestac myslec

zasypiam i mysle o tobie....wstaje i mysle o tobie

nikomu cie skarbuś nie oddam

niepotrafie zyc bez Ciebie

zabaldzio cie kocham zeby zyc bez Ciebie

gdy jestem przy Tobie...gdy mnie przytulasz...całujesz...wtedy czuje ze nic wiecej mi juz nie potrzeba...nic wiecej nie potrzebuje,,,prócz ciebie...

Jestes moim misiaczkiem ktorego starsznie kocham...i wiem z ety mnie tez...i wiem ze tylko z toba bede szczesliwa...i ze mnie nigdy nie skrzywdzisz

Kocham Cie Grzesiu

Jesteś dla mnie całym świetem słońcem,witrem,wodą,latem...

Kocham Cie Misu tylko ty sie liczysz naprawde!!!!!!!!!!

ChCe bYc z tObA MoJe sLoNcE ZaWsZe wSzEdZiE Bo tYlKoZ ToBa Mi dObRzE:*

14.10.2007r...

ta data na zawsze zostanie w moim serduszku

strasznie cie kocham

w dzien o tobie mysle...w nocy o tobie snie...a ty nawet nie wiesz jak ja bardzo kocham cie

 

pare pbrazeczków dla mojego misia

 

 

Ty jeses moim Skarbem wiesz?

tak bardzo bardzo Kocham Cie

Ty jetses moim skarbem...wiec tak bardzo Kocham Cie

Dla nas wszystkie wiazdy na niebie

dla nas tylko dla mnie dla ciebie

dla nas cały swiat jest stworzony

dobrze ze ciebie mam

jeden Ty tak usta mówia mi

jeden ty na reszte moich dni

dobrze wiesz z emiłosć płonie w nas,wiec mnie kochaj ile sily masz

Ty jestes jak melodia,ktora spiewam

moje słoneczko na niebie bede kochac tylko Ciebie

Nasza miłosc jest szalona...zadna moc jej nie pokona

Grzesiu byłes dla mnie kims zwyczajnym....

byłes tylko chłopcem fajnym....

byłes kims,kogo nie znałam...

zanim cie nie pokochałam....KOCHAM CIE

Poprosty badz ,przytul jak nikt...az serca kiedys przestana nam bic..

Grzesiutak bardzo tesknie za Toba..I tak bardzo Cie kocham..Misq moj kochany..jestes całym moim zyciem

 KOCHAM CIE

 


Głosuj (0)

grzesiu.i.ola 23/10/2007 17:17:59 [Powrót] Komentuj








Menu
Strona Główna
Dodaj do Ulubionych


Księga Gości
Ksiega Gości
Dodaj do Księgi
0

Mój Profil



Ulubione


Archiwum 2007
Październik


Linki


Licznik Odwiedzin
4347


Powered by blogi
aliasy www & piksele